ITEM METADATA RECORD
Title: Videomarketing in bedrijven: sleutel tot succes?
Authors: Broodhaers, Yana ×
Dieltjens, Sylvain
Heynderickx, Priscilla #
Issue Date: 2014
Publisher: Kluwer
Series Title: Ad Rem (VVZC) vol:28 issue:1 pages:12-14
Abstract: Het grote succes van onlinevideo’s heeft de laatste jaren de marketing in bedrijven beïnvloed. Videomarketing, waarbij een onderneming zichzelf, zijn producten of zijn diensten via video’s probeert te promoten, wint steeds meer aan populariteit. Mensen houden er namelijk van geprikkeld en overtuigd te worden met beelden. Daarom ook zijn verschillende experts van mening dat video’s, of het nu product-, instructie- of presentatievideo’s zijn, niet meer kunnen ontbreken in de marketing- en communicatiemix van bedrijven.
ISSN: 0774-613X
Publication status: published
KU Leuven publication type: AT-p
Appears in Collections:Multimodality, Interaction and Discourse, Campus Sint-Andries Antwerp
Linguistics Research Unit - miscellaneous
× corresponding author
# (joint) last author

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Request a copy

 




All items in Lirias are protected by copyright, with all rights reserved.