You are here: Lirias Odisee Studiegebied Onderwijs Odisee
ITEM METADATA RECORD
Title: De effectiviteit van woordenschatinterventies in de kleuterklas
Authors: Taelman, Helena
Issue Date: 2013
Publisher: School of Education KULeuven
Abstract: Hoe kan je als leerkracht de woordenschatontwikkeling van kleuters het best
stimuleren? Komt de woordenschatontwikkeling voldoende als vanzelf op
gang wanneer je de kleuters een rijk
taalaanbod biedt en veel spreekkansen
geeft? Of moet je bewust bezig zijn
met woordenschatontwikkeling net
zoals je bewust het rekenen stimuleert? Hoe doe je dat dan best? De auteur neemt je mee op weg om via recente en uitgebreide wetenschappelijke studie een antwoord te vinden op bovenstaande vragen.
Description: Review in het kader van het project P-review: vakdidactische, praktijkgerichte reviews van onderzoek
Publication status: accepted
KU Leuven publication type: ABa-p
Appears in Collections:Studiegebied Onderwijs Odisee

Files in This Item:
File Description Status SizeFormat
P-review4_boek_Helena Taelman.pdf Submitted 1556KbAdobe PDFView/Open

 


All items in Lirias are protected by copyright, with all rights reserved.