ITEM METADATA RECORD
Title: Baard of baart? Accutaresse en strategiegebruik bij het aanvankelijk spellen
Authors: Torbeyns, Joke ×
Grobben, H
Verschaffel, Lieven
Ghesquière, Pol #
Issue Date: 2005
Series Title: Pedagogische Studiën vol:82 issue:6 pages:436-452
Description: Centrum voor Instructiepsychologie en -technologie. Leuvens Instituut voor onderwijsonderzoek (LIVO) Departement Pedagogische wetenschappen. Afdeling Didactiek. Centrum voor Orthopedagogiek.
ISSN: 0165-0645
VABB publication type: VABB-1
Publication status: published
KU Leuven publication type: IT
Appears in Collections:Parenting and Special Education
Education and Training
× corresponding author
# (joint) last author

Files in This Item:
File Status SizeFormat
baard_of_baart.pdf Published 1346KbAdobe PDFView/Open Request a copy

These files are only available to some KU Leuven Association staff members

 




All items in Lirias are protected by copyright, with all rights reserved.