ITEM METADATA RECORD
Title: The effects of ignoring a level in multilevel analysis
Authors: Van Den Noortgate, Wim ×
Opdenakker, Marie-Christine
Onghena, Patrick #
Issue Date: 2005
Publisher: Swets & Zeitlinger Pub.
Series Title: School Effectiveness and School Improvement vol:16 pages:281-303
Description: Onderzoeksgroep Hogere cognitie en individuele verschillen. Departement Pedagogische wetenschappen. Afdeling Fundamentele en comparatieve pedagogiek en methodologie. Centrum voor Methodologie van het pedagogisch onderzoek. Universitair centrum voor Statistiek (UCS) Subfaculteit Psychologie en pedagogische wetenschappen Campus Kortrijk. Afdeling Didactiek. Centrum voor Onderwijseffectiviteit en -evaluatie. Leuvens Instituut voor onderwijsonderzoek (LIVO)
ISSN: 0924-3453
Publication status: published
KU Leuven publication type: IT
Appears in Collections:Methodology of Educational Sciences
Education and Training
× corresponding author
# (joint) last author

Files in This Item:

There are no files associated with this item.

Request a copy

 




All items in Lirias are protected by copyright, with all rights reserved.

© Web of science